Marin Čargo diplomirao je solo pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi prof. Martine Zadro. Tijekom akademskog obrazovanja nagrađen je Dekanovom nagradom u akademskoj godini 2017./2018. te je primio Rektorove nagrade u akademskim godinama 2015./2016., 2016./2017. i 2019./2020. Do sada je ostvario brojne operne uloge u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu: Baron Duphol, Markiz D’Obigny (La traviata), Marullo (Rigoletto), Sagrestano (Tosca), Moralles (Carmen), Sprecher (Die Zauberflöte), Commissario (Madama Butterfly), Fiorello (Il barbiere di Siviglia), Perichaud (La rondine), Benoit (La Boheme), Levi (Nikola Šubić Zrinjski). Na Korkyra baroque festivalu nastupio je u ulozi Uberta (La serva padrona). Koncertno je nastupio u djelima: W. A. Mozart (Krönungsmesse, Spatzenmesse), L. Beethoven (Simfonija 9), J. S. Bach (Weihnachts Oratorium, Selig ist der Mann, Magnificat, Aus der tiefen rufe ich, Herr, zu dir), M. A. Charpentier (Te Deum), Ch. Gounod (Mors et vita), M. Durufle (Requiem), C. Saint-Saens (Oratorio de Noel), F. Schubert (Misa u G-duru), G. Faure (Requiem), G. F. Handel (Izrael u Egiptu), M. Haydn (Requiem).
Usavršavao se na masterclassu Thomasa Hampsona, te na Laboratoire Lyrique radionici u Luksemburgu, pod vodstvom Mo. U. Finazzija i redateljice C. Panti Liberovici.
Do sada je surađivao s brojnim dirigentima (P.G. Morandi, L. Passerini, E. Boncopagni, I. Repušić, S. Dinić, A. Kalajdžić, I. Hut, S. Krečić, I. Lipanović, I. Šego) te redateljima (H. de Ana, P. F. Maestrini, M. Pontiggia, K. Dolenčić, A. Bernard).
Član je Opernog studija HNK Zagreb. Trenutno je na završnoj godini doktorskog studija iz područja biomedicine na Medicinskom fakultetu u Splitu, gdje istražuje vokalnu patologiju glasovnih profesionalaca i studenata pjevanja.